Doğu Karadeniz ve Batum Turu
KESİN ÇIKIŞ
  • Doğu Karadeniz ve Batum Turu: Karadeniz’in yemyeşil doğası, adeta bir oksijen bombardımanı tutar sizi, aldığınız nefesi tüm hücrelerinizde hisseder, yenilendiğinizi fark edersiniz.

ARAÇ KALKIŞ SAATLERİ:

22:40 - İzmit Halkevi Durağı

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER:

- Gidiş - Dönüş Ulaşım

- 3 Sabah Kahvaltısı (Açık Büfe)

- 3 Akşam Yemeği

- Zipline

- Kişisel Harcamalar

TUR PROGRAMI:

1.GÜN:

Misafirlerimizi belirlenen kalkış noktalarından aldıktan sonra ikramlarımız eşliğinde Doğu Karadeniz Turumuza başlıyoruz.

2.GÜN:

Gece yolculuğumuzun ardından ilk durağımız olan Samsun’a varıyoruz. Samsun’da sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra gezimize başlıyoruz. -Sabah kahvaltısı ekstra ücretli, isteğe bağlıdır.-

İlk olarak Amazon kadınlarının anlatıldığı Amazon Parkı’na geçiyoruz. Rehberimizin anlatımından sonra dileyen misafirlerimiz çevre gezisi yaparken dileyen misafirlerimiz fotoğraf çekilebilirler. Belirlenen saatte toplandıktan sonra Onur Anıtı'na doğru yola çıkıyoruz. Onur Anıtının önünde hatıra fotoğrafımızı çekildikten sonra tekrar aracımıza geçip Bandırma Vapuru’na doğru yola çıkıyoruz. Bandırma Vapuru'nda rehberimizin anlatımından sonra yaklaşık 20 dakikalık süre içerisinde vapuru gezebilir, fotoğraf çekilip güzel anılar biriktirebilirsiniz. Bandırma Vapuru gezimizden sonra öğle yemeği için Terme’ye doğru yola çıkıyoruz. -Öğlen yemeğimiz ekstra ücretli, isteğe bağlıdır.- Öğle yemeğimizi yedikten sonra Ordu Boztepe’ye teleferiklerle çıkıp kendimizi Boztepe'nin muhteşem manzarasına bırakıyoruz. Boztepe'de geçireceğimiz yaklaşık 1 saat içerisinde dileyen misafirlerimiz fotoğraflarla anlarını ölümsüzleştirirken, dileyen misafirlerimiz küçük bir çevre gezisi yapıp çay molası verebilirler. Giresun’daki konaklayacağımız otele doğru yola çıkıyoruz. Otelimizde akşam yemeğini yedikten sonra dinlenmeye geçiyoruz.

-Akşam yemeği, konaklama, sabah kahvaltısı otelimizde.- Giresun- Yalıtürk Hotel

3.GÜN:

Sabahın erken saatlerinde otelimizde kahvaltımızı yaptıktan sonra Trabzon’a doğru yola çıkıyoruz. İlk olarak Ayasofya Müzesi’ne gidiyoruz, rehberimizin anlatımından sonra araçlarımıza geçip çay fabrikasına doğru yola çıkıyoruz. Çay fabrikasından sonra öğle yemeğimiz için yola çıkıyoruz. -Öğlen yemeğimiz ekstra ücretli, isteğe bağlıdır.-

Öğle yemeğimizi yedikten sonra Trabzon’un ev sahipliği yaptığı muhteşem güzelliği olan Uzungöl’e gidiyoruz. Uzungöl’deki fotoğraf molamızın ardından dileyen misafirlerimiz seyir terasına çıkıp Uzungöl’ü yukarıdan izleyebilirler. Belirlenen saatte toplanıp, Fırtına Deresindeki konaklayacağımız otele doğru yola çıkıyoruz.

Akşam yemeğimizi yedikten sonra dinlenmeye geçiyoruz.

-Akşam yemeği, konaklama, sabah kahvaltısı otelimizdedir.- Rize-Vadi Hotel-

4.GÜN:

Sabah kahvaltımIzı yaptıktan sonra Rize’nin kartpostal görünümlü Ayder yaylası için yola çıkıyoruz. Gelin tülü şelalesinden başlayıp Ayderin güzellikleriyle sizi baş başa bırakıyoruz. Doğanın mucizevi güzelliği ile fotoğraflarımızı çekip, anın tadını çıkardıktan sonra Batum'a geçmek isteyen misafirlerimiz için Rotamızı Hopa'ya çeviriyoruz. -Batum turu ve Hopa'da yiyeceğimiz öğlen yemeği ekstra ücretli ve isteğe bağlıdır.-

Öğlen yemeğimizi yedikten sonra Batum'a gidiyoruz. Batum turumuza katılmak istemeyen misafirlerimiz dilerse Hopa'yı gezebilirler. Rehberimiz eşliğinde yaklaşık olarak 4 saat sürecek olan Batum Turumuzun ardından Sarp Sınır Kapısında bizleri bekleyen aracımızla buluşup yine Fırtına Deresi’nde olan otelimize doğru yola çıkıyoruz. Otelimizde akşam yemeğimizi yedikten sonra dinlenmeye geçiyoruz.

NOT: Batum için yeni kimlik zorunluluğu vardır.

-Akşam yemeği, konaklama, sabah kahvaltısı otelimizdedir.- Rize-Vadi Hotel-

5.GÜN:

Otelimizde sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra dileyen misafirlerimizle Zilkale/Palovit Şelalesi’ne gitmek için yola çıkıyoruz. -Zilkale-Palovit Şelalesi Turumuz ekstra ücretli,isteğe bağlıdır.- Şenyuva köyünde başlayan gezimize Palovit Şelalesinde devam ediyoruz, rehberimizin anlatımlarından sonra dilediğiniz gibi fotoğraflar çekilebilir, doğayı keşfedebilirsiniz. Palovit Şelalesi turumuzun ardından servislerimize geçip Zilkale’ye doğru yola çıkıyoruz. Kaleye çıktığınızda ayaklarınızın altında olan muhteşem yeşilliğe aşık olacaksınız. Programımızın bitiminden sonra araçlarımıza geçip öğle yemeği için yola çıkıyoruz. -Öğlen yemeği ekstra ücretli, isteğe bağlıdır.- Öğle yemeği yediğimiz yerde dileyen misafirlerimiz zipline, rafting yaparak keyifli anlar yaşayabilir. -zipline ve rafting ekstra ücretli, isteğe bağlıdır.- Programımız bittikten sonra İstanbul'a dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Bir sonraki turumuzda görüşmek dileğiyle bizi yalnız bırakmayan misafirlerimizle teşekkürlerimizi iletip veda ediyoruz.

ÖNERİLERİMİZ:

Gezi boyunca ayağınızda rahat bir ayakkabınızın olması, yürüyüşlerinizi daha keyifli bir hale getirir. Yapacağınız spor&şık kombinler fotoğraflarınızın likelarını yükseltebilir!

Gece için yanınızda bir hırka, gündüz için güneş gözlüğü, yağmur ihtimaline karşı yağmurluk..

Ve en önemlisi, fotoğraf makinesi, sarj aleti ve powerbanklarınızı sakın yanınıza almayı unutmayınız!

ÖNEMLİ DETAYLAR:

-Tur esnasında kesinlikle koltuk sözü ve garantisi verilmez.

-Araçlarımız belirlenen noktalardan, belirlenen saatlerde hareket ederler. Hareket saatinden en az 5 dakika önce hareket noktasında olmanız ricamızdır. Geç kalan ve tura katılmayan misafirlerimiz herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.

-Tur kalkış tarihinden önce, araçtaki görevli personelin iletişim numarası rezervasyon esnasında verdiğiniz numaraya kısa mesaj olarak gönderilecektir. Vermiş olduğunuz numaranın doğru olmasına lütfen dikkat edin. Aksi taktirde aramızda oluşan iletişimsizlik için sorumluluk tarafınıza ait olacaktır.

-18 Yaş altı reşit sayılmayan misafirlerimizden anne veya babalarıyla beraber tura katılmadığı durumlarda, tura katılım için gerekli olan muvaffakatnamenin seyahat sırasında yanında bulundurmaları zorunludur.

-Rehber, hava koşulları ve olumsuz yol durumu gibi gerekli gördüğü taktirde tüm programı tamamlamak kaydı ile zamanlama ve program akışında değişiklik yapma hakkına sahiptir.

-Programda belirtilen oteller, restorantlar herhangi bir problem karşısında, standartları ve mevkiileri bakımından aynı olmak kaydı ile değiştirilebilir.

-Turmuz; Rehberlik, ulaşım, konaklama ve çevre gezileri olarak paket halinde olup ayrı düşünülemez. Kullanılmayan ulaşım, konaklama, çevre gezileri vb. haklar geri iade edilmez. Bazı konaklamalı turlarımızın ulaşımsız satışı mevcuttur.

-Yeterli çoğunluluk sağlanamadığı taktirde, satın alınan tur farklı bir tarihe ertelenebilir ya da iptal edilebilir. Böyle bir durumda misafirlerimize 1 (bir) gün öncesinden haber verme yükümlülüğü bize aittir.

-Mücbir sebeplerden -hava, yol, ziyaret yerlerindeki yoğunluk, misafirlerimizin rehberimizin verdiği zamanlara uymama gibi- gezilemeyen yerlerden, şirketimiz sorumlu değildir.

-Turların dönüş saatleri trafik yoğunluğuna göre değişiklik gösterebilir. Net ve kesin dönüş saati verilmemektedir.

-T.C Vatandaşı olmayan yabancı uyruklu misafirlerimiz programlarımızda ayrıca bir fark ödemezler. Müze kart uygulamasının T.C Vatandaşlarına özel bir uygulama olması nedeni ile müze kart verilmez. En son yayımlanan sirkü, bir önceki sirküyü geçersiz kılar.

ARAÇLARIMIZ:

Kullandığımız araçlar kişi sayısı ve yol durumuna göre değişiklik gösterebilir.

16 kişiye kadar; Volkswagen Crafter & Mercedes Sprinter 27 kişiye kadar; Otokar Sultan Maxi & Isuzu Novo Lux 35 kişiye kadar; Otokar Sultan Mega 46 kişiye kadar; Mercedes Travego - Tourismo & Man Fortuna & Neoplan Tourliner / Cityliner

DAHİL OLANLAR:
- Gidiş - Dönüş Ulaşım

- 3 Sabah Kahvaltısı (Açık Büfe)